Monday, 23 July 2012

Masalah jerawat semakin berkurangan, kulit semakin cerah dan sihat!

sekadar gambar hiasan

Setiap wanita mengimpikan kulit wajah yang sihat dan segar. Lantaran dari itu berbagai2 kaedah yang digunakan bagi mencapai matlamat. Saya secara peribadi mempunyai masalah kulit yang agak teruk. Tetapi lately ramai yang menegur kulit saya semakin cerah, merah seolah2 memakai blusher. Jerawat pun sudah berkurangan, tidak seperti dahulu. Apa yang saya amalkan ya?

Disamping mencuci wajah, saya juga mengamalkan supleement Shaklee B-complex, Vit C dan Vit E. Tidak ketinggalan ESP juga :) 


Vitamin B- Complex
  • bergabung dengan karbohidrat, lemak dn metabolisma untuk membakalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam tubuh.
  • bertindak sebagai penenang atau anti-stress
  • mengatasi kulit kering

Vitamin C
  • menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit
  • meningkatkan imuniti menentang bakteria penyebab jerawat
Vitamin E Complex
  • menentang radikal bebas yang merosakkan
  • dilengkapi selenium
  • anti penuaan,membantu menghilangkan parut

Alhamdulillah, saya tidak lagi rasa rendah diri kerana kulit yang bermasalah. Adakah anda juga seperti saya? Hubungi saya untuk info :)

CALL/SMS: 019-911 0876

Email         : ajlaahashim@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Milkyummy 2013 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.