Friday, 27 July 2012

Ketahui rahsia kekal segar berpuasa

Alhamdulillah, genap seminggu sudah kita berpuasa. Badan mula rasa ringan dan lebih sihat. Sepanjang berpuasa ni, saya HANYa bersahur dengan Energizing Soy Protein dan Perfomance Drink yang dikisar bersama oat,susu segar dan kurma. Saya tetap menyusu dan pam si manja saya seperti biasa dan alhamdulillah, bekalan EBM saya seperti biasa. 


Rasanya pun sedappppp sangat :) 

Sepintas lalu mengenai:

ESP
  • sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak.
  • bebas kolesterol
  • kaya dengan asid amino penting
  • mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya
  • membantu mengekalkan kepejalan otot
  • glisemik rendah yang dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal
  • membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal dan menggalakkan kesihatan jangun dan prostat
  • NON GMO
PERFOMANCE DRINK


  • menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan harian
  • OptiCarb: pilihan ekslusif untuk tenaga yang berpanjangan.
  • membekalkan tenaga dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan.
  • terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga, otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.  
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk ini, saya boleh 
dihubungi melalui:

CALL/SMS: 019-911 0876

Email         : ajlaahashim@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Milkyummy 2013 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.