Thursday, 21 June 2012

ESP membantu menggalakkan penghasilan susu

Assalamualaikum semua. 

Hari ini saya ingin berkongsi kebaikan ESP kepada ibu-ibu menyusu. Secara peribadi, ESP adalah supleement kegemaran saya kerana rasanya yang sedap dan ia bertindak sebagai milk booster. Bagi mendapatkan hasil yang memuaskan ibu-ibu hendaklah 1) Pam dengan kerap (3-4 jam sekali) 2) Minum air sekurang-kurangnya 3 liter sehari 3) Mengambil makanan yang berkhasiat. Kesemua diatas adalah apa yang yang saya amalkan. Cuma langkah (3) itu, adakalanya tersasar :P Jadi bagi memastikan saya mendapatkan khasiat yang sewajarnya, saya amalkan ESP. 

Di sini saya ingin kongsikan testimoni ibu-ibu yang telah mencuba ESP. 

Subhanallah. Menurut Puan Norul, beliau dapat 15 oz sekali pam. Seronok kan? :) 

Selain Puan Norul, Puan Jannatul juga mengamalkan ESP. Gambar seterusnya adalah hasil tuaian beliau selepas menyusukan bayi beliau. 

10 minit selepas menyusukan
Berminat nak cuba ESP? Hubungi saya di 019-911-0876 untuk maklumat lanjut serta diskaun. Konsultasi khas untuk pelanggan milkyummy. 

** Testimoni di atas adalah bersifat individu. Kesan penggunaan mungkin berbeza. Produk bukan untuk menyembuhkan penyakit mahupun mendiagnos. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Milkyummy 2013 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.